Trable s balením

Zboží se dnes posílá více, než kdy jindy. Lidé stále více nakupují po internetu a nechávají si vše pohodlně posílat rovnou domů. To, jak odesílatel zboží zabalí, ovlivnit ale nemohou. Mohou jenom doufat, že to bude dobře, zboží nebude poškozené a nebude se muset řešit reklamace.
velká bedna
Jak výrobky při přepravě asi trpí, to dávají tušit oprýskaná auta přepravních společností. Už mnohokrát jsem se divila, jak takový vrak může vůbec ještě jezdit. Samý šrám a pomačkaný plech, rozbité světlo, uražené zrcátko. Když pak řidič otevře nákladní prostor a jde hledat ten Váš balík, bezmocně přihlížíte, jak jsou balíky naházené jeden na druhém a řidič je dál přehazuje, aby se dostal k tomu Vašemu.

Není pak divu, že když dostanete do ruky tu správnou krabici, lehce se podivíte, protože jste počítali s mnohem menší. A dáte-li se do rozbalování, musíte kvůli malému balíčku vyházet nejdříve spoustu bublinkové folie nebo různých novin a papírů, než se k němu propracujete. Přijde-li mi takto v jednom týdnu balíčků více, jedeme několikrát s tříděným odpadem ke kontejnerům. Někdy bývá i obal těžší, než samotný výrobek.

Jen jednou jsem se zatím setkala s dodavatelem, který posílá zboží zabalené ve starých krabicích. Ty rozkládá a obaluje jimi konkrétně knihy. Vše přijde v pořádku, balík velikostně nemate a nic není poškozené. A ještě se zde dělá něco pro ekologii.
doručovatel balíků
Posílá-li člověk něco sám, například prodáváme věci po dětech nebo svoje oblečení, které již nechceme, láme si nezřídka s balením hlavu. Aby to nebylo moc těžké nebo moc velké nebo moc drahé. Vyřešit tento problém by Vám mohly pomoci igelitové obálky. Jaké typy a velikosti lze zakoupit se dozvíte na . Nemůžete do nich dát vše, ale pro menší a ne tak křehké předměty jsou ideální.